“Bring a friend-cup” – mixad dubbelturnering

Sommaren är äntligen här och vår uteverksamhet är i full gång.  För att visa upp våra fina grusbanor ute på Hellasgården för vänner och bekanta bjuder Hellas TK in till en  mixeddubbelturnering lördagen den 28 juni. Vi upprepar på så sätt förra årets succé Bring a friend-cup.

bringafriend 2014

Bring a friend-Cup på Hellasgårdens grusbanor

lördagen den 28 juni kl 10:00 (- ca 16.00)

Som medlem erbjuds du att ta med en tennisspelande vän (icke medlem) till en kostnad av 50 kr per deltagare. Betalning sker på plats och anmälan görs senast onsdag 25/6 till medlemstavling@hellastk.se

Du anmäler dig och en vän, eller endast dig själv. Ange hur länge din vän spelat och på vilken nivå, gärna i jämförelse med dig själv eller annan spelare i klubben. Samtliga medlemmar med vänner över 15 år är välkomna. Dubbelparen lottas sedan av tävlingsledningen. Deltagarantalet är begränsat.

I väntan mellan matcherna finns möjlighet att umgås och äta medhavd pic-nic. Klubben ordnar med enklare grillmöjligheter för den som önskar grilla.

Med förhoppning om ett stort deltagande, en del nya bekantskaper och en trevlig lördag tillsammans!

/Tävlingsledningen