Bring a friend Cup 15 juni

Tälten är nere, sommaren är här och banorna är öppna för spel! För att visa upp våra fina sommarbanor i Eriksdal för vänner och bekanta bjuder Hellas TK in till mixeddubbelturnering.bringafriend

Bring-a-friend-Cup

lördagen den 15 juni kl 15:00 (- ca 19.00)

Som medlem erbjuds du ta med en tennisspelande vän (icke medlem) till en kostnad av 50 kr per deltagare. Betalning sker på plats och anmälan görs senast måndag 10/6 till medlemstavling@hellastk.se

Du anmäler dig och en vän, eller endast dig själv. Ange hur länge din vän spelat och på vilken nivå, gärna i jämförelse med dig själv eller annan spelare i klubben. Samtliga medlemmar med vänner över 15 år är välkomna. Dubbelparen lottas sedan av tävlingsledningen.  Deltagarantalet är begränsat.

Turneringen avslutas med en gemensam picnic i Eriksdalsområdet för de som önskar. Mat och dryck medtages efter eget önskemål.

Med förhoppning om ett stort deltagande, en del nya bekantskaper och en trevlig lördagseftermiddag tillsammans!

/Tävlingskommittén